sobota, 6 kwietnia 2013

Rozdział 11



*Oczami Julii* *Tydzień później*

12 sierpnia 2012 rok. 


Cały tydzień płakałam i grałam w piwnicy na pjaninie. Nie mogłam tak żyć. Cały czas tęsknie. Po co ja w ogóle z nim zrywałam. Eh. . . jestem głupia. Dziewczyny namówiły mnie żebym dziś poszła z nimi do chłopaków. Nie wiedziałam po co mam tam iść. One wyjaśniły mi, że chcą żeby Louis zobaczył, że mi na nim zależy. Zgodziłam się, żeby tam pójść. Klaudia powiedziała, że dziś będziemy śpiewać i grać na różnych instrumentach. Ja zaczęłam myśleć jaką piosenkę zagrać i zaśpiewać. Wybrałam piosenkę Avril. Do chłopaków miałyśmy iść za jakąś godzinę. Poszłam na górę do mojego pokoju i zaczęłam szukać czegoś w mojej szafie. Nagle do mojego pokoju weszła Klaudia, a za nią szedł Koksik. Ona miała jakąś sukienkę w rękach, którą potem położyła na moim łóżku.

K: Załóż to i zrób sobie makijaż – powiedziała i już chciała wychodzić.

J: Po co ? – spytałam zdziwiona.

K: Idziemy do chłopaków i wszystkie ubieramy sukienki. A ty chcesz być znów z Lou więc musisz pokazać mu co stracił – powiedziała i wyszła, a ja zaczęłam przebierać się w to. Zrobiłam sobie lekko błękitny makijaż. Do torby schowałam telefon i ogólnie potrzebne mi rzeczy. Gdy byłam gotowa przewiesiłam ją przez ramie i zeszłam na dół. Tam już czekała na mnie Klaudia i Nicole . Gotowe poszłyśmy do domu chłopaków. Drzwi otworzył nam Zayn. Weszłyśmy do środka i od razu poszliśmy wszyscy na dół. W piwnicy był tylko Niall i Liam.  Zastanawiałam się gdzie Louis i Harry. Klaudia usiadła obok Niall, ja obok Klaudii, a Nicole obok Liama. Zayn gdzieś poszedł i czekaliśmy już tylko na tą trójkę. Po chwili przyszli. Louis miał strasznie czerwone oczy od płaczu. Szybko spuściłam wzrok na moje buty.

H: Dobra to kto pierwszy śpiewa ? – spytał.

K: Julia.

J: Ale czemu ja ? – spytałam zdziwiona.

K: Bo ty – odpowiedziała mi i spojrzała na mnie tak jak by chciała mnie zabić wzrokiem. Ja wstałam i podeszłam do pianina. Usiadłam przed nim i zaczęłam grać oraz śpiewać. 




I always needed time on my own \ Zawsze potrzebowałam czasu dla siebie
I never thought I'd need you there when I cry \ Nigdy nie myślałam, że będę potrzebować Cię gdy płaczę
And the days feel like years when I'm alone \ I dni wloką się latami gdy jestem sama
And the bed where you lay \ I łóżko, na którym leżałeś,
Is made up on your side. \ Jest pościelone po Twojej stronie

When you walk awal \ Kiedy odchodzisz
I count the steps that you Take \ Liczę kroki, które stawiasz
Do you see how much I need you right now?\ Czy widzisz jak właśnie teraz mocno Cię potrzebuję?

When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The pieces of my heart are missing you \ Każdy kawałek mojego serca za Tobą tęskni
When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The face I came to know is missing too \ Tęsknię za Twoją twarzą, którą znam
When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The words I need to hear to always get me through the day \ Słowa, które potrzebuję usłyszeć by przebrnąć przez dzień
And make it OK. \ I czuć się dobrze
I miss you. \ To „tęsknię za Tobą”.

I've never felt this way before \ Nigdy się tak wcześniej nie czułam
Everything that I do \ Wszystko, co robię
Reminds me of you \ Przypomina mi o Tobie
And the clothes you left \ I ubrania, które zostawiłeś
They lie on my floor \ Leżą na podłodze
And they smell just like you \ Pachną tak, jak Ty
I love the things that you do. \ Kocham to, co robisz

When you walk awal \ Kiedy odchodzisz
I count the steps that you Take \ Liczę kroki, które stawiasz
Do you see how much I need you right now? \ Czy widzisz jak właśnie teraz mocno Cię potrzebuję?

When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The pieces of my heart are missing you \ Każdy kawałek mojego serca za Tobą tęskni
When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The face I came to know is missing too \ Tęsknię za Twoją twarzą, którą znam
When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The words I need to hear to always get me through the Day \ Słowa, które potrzebuję usłyszeć by przebrnąć przez dzień
And make it OK. \ I czuć się dobrze
I miss you. \ To „tęsknię za Tobą”.

We were made for each Rother \ Byliśmy dla siebie stworzeni
Out here forever \ Tutaj, na wieki
I know we were \ Wiem, że byliśmy
Yeah, Yeah. \ Yeah, Yeah

All I ever wanted was for you to know \  
I wszystko, co chciałam, żebyś wiedział
Everything I do I give my heart and soul \ To to, że we wszystko wkładam swoje serce i duszę
I can hardly breathe, I need to feel you here with me \ Ledwo oddycham, muszę poczuć, że jesteś tu ze mną
Yeah. \ Yeah

When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The pieces of my heart are missing you \ Każdy kawałek mojego serca za Tobą tęskni
When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The face I came to know is missing too \ Tęsknię za Twoją twarzą, którą znam
When you're gone \ Gdy Cię nie ma
The words I need to hear to always get me through the Day \ Słowa, które potrzebuję usłyszeć by przebrnąć przez dzień
And make it OK. \ I czuć się dobrze
I miss you. \ To „tęsknię za Tobą”.


Gdy już skończyłam chciało mi się płakać, ale nie mogłam musiałam być silna. Wstałam od pianina i chciałam już odejść, ale Louis podszedł do mnie i mnie pocałował. Nie wiedziałam o co chodzi, ale odwzajemniłam pocałunek.

Lou: Wybacz mi proszę – powiedział gdy się od siebie odsunęliśmy. Nie wiedziałam co mam powiedzieć.

Lou: Proszę. Nie chciałem się zakładać, ale. . . – przerwałam mu pocałunkiem.

J: Jak bym mogła ci nie wybaczyć ? – spytałam gdy się od siebie odsunęliśmy. On wziął na ręce i zaniósł na miejsce gdzie siedzieliśmy. Usiadłam obok niego i się w niego wtuliłam, a on zaczął bawić się moimi włosami. Śpiewaliśmy i śmialiśmy się tak kilka godzin. O 22.00 my poszłyśmy do siebie z wielkim zacieszem. Poszłam do pokoju wzięłam moją piżamę i poszłam wykonać wieczorną toaletę. Gotowa poszłam do pokoju i położyłam się na łóżku. Po chwili zasnęłam. 
-----*-----
Taki dziwny i krótki. Dobra lecę zacząć pisać następny. Jest pomysł to trzeba napisać ;p  

2 komentarze:

  1. Horanowa Forever . < 37 kwietnia 2013 08:56

    ah .. poplakalam sie wrecz . * - * . to taki sliczny rozdzia . gdy lou schodzi i ma oczy we lzach * _ * . ach .. cudny < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon wykonany i czeka na odbiór :)
    Fabykaszablonow.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń